OHJELMA

Luennoitsijana on alan tunnettu osaaja, faktori Pertti Koskinen

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
   
9.00 Seminaarin avaus
   

Millainen on hyvä painotuote?
- Hyvä painotuote toteuttaa tavoitteet

Mitkä ovat painotuotteen arvotekijöitä?
- Henkilöiden ammattitaito, asenteet ja historia
- Painotuotteen sisältö ja sen visuaalisuus
- Käytettävissä oleva aika ja raha

Mistä vaiheista painotuotteen valmistus muodostuu?
- Tavoitteiden ja kohderyhmän määrittely
- Painoalustan ja teknologian valinta
- Yhteistyökumppaneiden valinta

Miten valitsen painoalustan?
- Aikataulun tiedostaminen
- Budjetin huomioiminen
- Jakelukustannusten tiedostaminen
- Kohderyhmän ja luettavuuden huomioiminen

Miten valitsen painomenetelmän?
- Painotuotteen sisältöön soveltuminen
- Painotuotteen käyttötarkoitukseen soveltuminen
- Taloudellisuuden huomioiminen

   
 10.40  Tauko
   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.00

 Miten valitsen kirjapainon?
- Aikaisempi kokemus
- Tekninen soveltuvuus
- Kirjapainon fyysiset tekijät
- Henkilöstön ammattitaito, motivaatioaste


Miten pyydän tarjouksia?
- Toimitusehtojen tiedostaminen
- Yhteistyökumppanien valinta
- Tarjouspyyntö ja tarjousten tarkastaminen


Miten tilaan painotyön?
- Painotuotteen aineiston sisältö 
- Kirjallinen tilaus
- Vedokset
- Painaminen ja seuranta
 

Miten voin vaikuttaa painotuotteen tekniseen laatuun?
- Laatutavoitteiden määrittäminen
- Aineiston laadusta huolehtiminen
- Vedosten tarkastus
- Laatupalaverit

MagNet e-Publishing, verkkojulkaisu painetusta lehdestä
Rolf Koppatz
Oy Communication Pro Ab  

13.15 Seminaarin yhteenveto ja päätös

Osallistumismaksu on Mainostajien Liiton jäseniltä 270 € ja ei-jäseniltä 325 €. Osallistumismaksu laskutetaan. Myöhemmin kuin viikkoa ennen tehdyistä peruutuksista veloitamme 170 €. Mikäli peruutusta ei tehdä, laskutamme koko osallistumismaksun. Hintoihin lisätään alv 22%.

 

Tämä käytännönläheinen seminaari on tarkoitettu Sinulle, joka oman työsi ohella tilaat painotöitä tai muuten osallistut painotöiden ostamiseen tai toteutuksen valvontaan. Seminaarissa esitetään runsaasti havainnollisia esimerkkejä. Vuorovaikutusta on lisätty ja seminaarin kestoa on pidennetty aiemmin saamiemme palautteiden perusteella.

Lisäedut:
- Saat mukaasi kattavan ja ajankohtaisen aineiston.

- Ilmoittautuneille lähetettävän ennakkokyselyn avulla seminaarin sisältöä muokataan osallistujien tarpeiden mukaan.

- Voit syventää oppimaasi vapaaehtoisella kotitehtävällä, jonka avulla saat arvokasta apua ja palautetta liittyen omaan tehtäväkenttääsi.


Hyvän painotuotteen aikaansaaminen taloudellisesti on jatkuvasti ajankohtainen aihe. Sitä todistaa myös aina suosittu ja loistavat palautteet saanut painotuoteseminaarimme. Osallistujien kommentteja:

- Kattava ja kompakti paketti, joka vastasi tarpeitani. Paljon käytännönläheistä tietoa, joka varmasti auttaa omassa työssäni

- Seminaari oli hyvin laadittu. Saatu hienosti tiiviiseen tietopakettiin ja esitelty käytännönläheisesti.

- Käytännönläheistä tietoa jota ei muuten saa mistään muualta kuin kantapään kautta, vaikka takana pitkä työhistoria, tuli oikein hyvään tarpeeseen.

Luennoitsijana on alan tunnettu osaaja, faktori Pertti Koskinen, Publicis Helsinki.
  

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu klikkaamalla  yllä olevaa kenttää tai puhelimitse (09) 686 0840 tai 6860 8415.

Osallistumismaksu on Mainostajien Liiton jäseniltä
270 € ja ei-jäseniltä 325 €. Osallistumismaksu laskutetaan. Myöhemmin kuin viikkoa ennen tehdyistä peruutuksista veloitamme 170 €. Mikäli peruutusta ei tehdä, laskutamme koko osallistumismaksun.
Hintoihin lisätään alv 22%.

Lisätietoja: Mainostajien Liitto
puh. 09 6860 8415
ml@mainostajat.fi